javascript:void(0)
Don't believe everything i've said, heck, don't believe anything. Learn to differentiate facts and personal opinions. Do your OWN research, then, CHOOSE what to believe.

Sunday, January 24, 2010

Alasan

+ Awak, sebab apa awak suka saya?
- Saya suka awak sebab awak ni....doktor?
+ Kalau saya berhenti kerja?
- Saya tak kisah pun. Awak comel, itu sebab saya suka awak.
+ Kalau saya dah tua, dah tak comel?
- Sebenarnya, saya sendiri tak pasti kenapa saya suka awak. Saya tak tahu. Ada tarikan yang susah nak difahami. Tapi apa yang pasti, saya akan sentiasa memberikan pelbagai alasan untuk terus menyukai awak - untuk bersama dengan awak.


Kadang-kadang pencinta tak punya sebab untuk mencinta. Dan pencinta akan memberikan pelbagai alasan, biar tak satu pun menggambarkan perasaan sebenar yang dialami oleh pencinta.



Pencinta ditakdirkan untuk mencinta, dan kekasih bebas membuat keputusan.
Celaka atau tidak, pencinta perlu dengan tabah menerima segala.

Pencinta adalah pencinta untuk selamanya.
Maka pencinta harus terus berjalan, dengan setia dan jujur menunggu di hadapan gerbang pintu itu.

2 comments:

Ahmedkzaman said...

maher mencintai sape?
pencinta wanita?

Pengembara said...

heheh...adalah