javascript:void(0)
Don't believe everything i've said, heck, don't believe anything. Learn to differentiate facts and personal opinions. Do your OWN research, then, CHOOSE what to believe.

Saturday, June 16, 2012

Countdown


Hari tu saya cakap dengan seseorang, saya memang dah nak berhenti update blog ini lagi.
Muktamad and decided.

Satu post dah pun dibuat, tinggal lagi 2 post yang dirancang....dan mungkin satu lagi sebagai penutup cerita. Asal-asalnya nak tukar alamat blog je, lepas tu still update dan dirahsiakan, tapi nanti takut ada jugak orang try google dan jumpa. Tak apalah, saya biar sahajalah blog ini. Saya buat blog baru tempat saya boleh tulis sesuka hati. Dan tak ada orang kenal.

Tiga kali lagi.

2 comments:

norashikin rahmat said...

sembunyi, atau lari?
kalau saya jadi awak, saya takkan beritahu atau umumkan yang saya ingin bersembunyi atau lari.

bunyinya macam..merajuk?

Pengembara said...

Haah kan...bila baca balik memang bunyinya macam merajuk...oh takpelah, benda yg saya dh tulis biasanya saya tk padam balik...

Blog ni pun dibuat masa sy belajar kat rusia....dan berlalunya waktu...dh tamat pngajian kat sini, sy rs eloklah sy berhenti.

Oh sy tk tahulah bab merajuk itu....heheh.. rsnya stiap org blh brsngka dgn mcm2 sngkaan kan ap sbb sbenar sy nk brhnti? Itulah teka-teki namanya... dan bila org mula trtanya, brsangka-sangka....maka sngkaan mereka itulah diri mereka sndiri..

Sy nk brsmbnyi atau lari, itu betul. Tp mgkin bkn sbb mrajuk. Mgkin sbb sy nk fokus jd dr yg baik? Mgkin mmg sifat sy dari dulu smpai skg, bila prgi ke tmpat baru, sy buka buku baru? Heheh