javascript:void(0)
Don't believe everything i've said, heck, don't believe anything. Learn to differentiate facts and personal opinions. Do your OWN research, then, CHOOSE what to believe.

Tuesday, June 2, 2009

Kehairanan

apakah yang menggerakkan hati mereka itu untuk begitu mencintai mati? untuk zaman ini, perkara ini mengelirukan dan menghairankan. sehinggakan jika anda bertanya kepada mereka, ada yang akan menjawab,

"perasaan apakah ini, diri sendiri pun tidak tahu.
airmata sentiasa hampir sahaja ingin tumpah memikirkannya. Hatilah yang mendesak, lalu tubuh pun bergerak. rasanya, setiap yang berpisah pasti ingin menemukan jalan pulang. perpisahan menimbulkan kerinduan. hati benar-benar meyakini, tempat yang sebenar bagi diri itu bukanlah di sini."

Selamat menikmati lagu untuk kali ini (buat julung-julung kalinya saya letakkan lagu dalam blog ini).



juga sebagai bonus (ekeleh..gelabah giler mamat nih) :

5 comments:

Ahmedkzaman said...

mls aku nk klik
ko igt intrnt aku pe?
free ke?

Maher said...

huh, tgk la nnt masa kat malaysia....tak pun amik r internet ramdan yang unlimited tuh..

Fuzzy A! said...

Abang Maher asal ada blog tak bagi tau aku, Abang Maher? Tapi tengok bloglist kau gila ramai yang ada blog kat Volgo nih.

Maher said...

pergh...takde kejenyer nak heboh2 kat orang lain aku ada blog...
huhuh...

Abang Johan sehat?

Fuzzy A! said...

Kena la bagitau orang, Abang Maher, mana boleh senyap senyap, Abang Maher. Gila incognito.